Adminisztrátorként tudunk új felhasználókat regisztrálni a honlapunkra (Ennek leírását itt találod.). Azonban bizonyos esetekben hibába ütközünk. Ezeket a hibákat és megoldásukat próbáltuk összeszedni.

FONTOS TUDNOD! Amíg nem kattint a felhasználód az aktivációs emailben küldött linkre, addig Te sem látod őt a Felhasználók menüpontban lévő listában.

Nem megy ki a felhasználónak a regisztráció utáni aktivációs email:

  1. Felhasználónévnek csak az angol ABC kisbetűit és számokat érdemes használni. Ne írj se szóközt, se alávonást, se pontot, se ékezetet, se egyéb szimbólumokat felhasználónévnek. Ezek mind hibát okozhatnak:
  2. Rossz email címet adott meg. Ezesetben a rendszer a hibás email címre próbálja meg kiküldeni az aktiváló emailt. Kérdezz újra rá az email címére. Gyanús lehet, ha például a neve el van írva az email címében. Vagy a mail szolgáltató végződése van elírva (pl valami@gmail.hu). Esetleg ékezetet írt az email címébe.
  3. Nem megy ki semmilyen értesítés a Sensei rendszeredtől, ha az adminisztrátori email címed Yahoo-s (Itt olvashatsz arról, miért NE használj Yahoo-s email címet.)
  4. Akár érkezhet az aktivációs email a felhasználód SPAM mappájába is. Erről tájékoztasd. Ez előfordulhat akkor, ha a Te adminisztrációs email címed Gmail-es. A legjobb, ha a saját domain-ed email címét használod (pl info@sajatdomain.hu).
  5. Valamilyen egyéb probléma is lehet a felhasználód mail fiókjával. Ha nem érkezik meg hozzá az aktivációs email (és nem a fenti hibák egyike miatt), akkor küldd el számunkra a regisztrálandó felhasználó email címét és meg tudjuk mondani, hogy sikeresen el lett-e küldve számára, vagy valamilyen hibaüzenetet kapott. FONTOS! 3 napon belül sokkal több infót tudunk meg a levelezőszerverünktől. Utána már kevesebbet (de pl a hibaüzenetet akkor is), ezért minél előbb jelezd ezt felénk.

„Elnézést, ez az email cím már használatban van” üzenetet kapok

Egy már létező felhasználót próbálsz regisztrálni. Erről itt találod a Tudásbázis cikkünket.