Előfordulhat, hogy új e-mail címet szeretnénk beállítani a tanfolyamkezelő rendszerünkhöz. Ekkor az alábbi beállításokat kell elvégezni:
Adminisztrációs e-mail átállítása
Az adminisztrációs e-mail címre megy ki (ez a feladója) szinte minden fontos rendszerüzenetnek. Ez úgymond a legfontosabb e-mail cím.
Ezt a Beállítások » Általános » Adminisztrációs e-mail cím résznél lehet átállítani. Ezt követően egy megerősítő e-mailt küld a rendszer az új e-mail címre, amiben rá kell kattintani a megerősítő linkre.
Fontos, hogy ezzel az e-mail címmel rendelkezzen az egyik adminisztrátor felhasználó (egy meglévő vagy egy új). Ha nincs így, akkor erre egy figyelmeztető üzenet hívja fel a figyelmet:

Ezt 2 módon lehet megoldani:
- felveszünk egy új felhasználót, akinek az újonnan beállított e-mail címet adjuk vagy
- módosítjuk az egyik létező Adminisztrátori felhasználó e-mail címét az újonnan beállítottra.
Vásárlással kapcsolatos email-ek
A megrendeléssel, vásárlással kapcsolatos e-mail-ek a vásárlónak és az adminisztrátornak lesznek kiküldve. Ezeket a WooCommerce » Beállítások » E-mail-ek résznél lehet beállítani.
Az itt található listában (pl Új rendelés, Visszamondott rendelés) kell ellenőrizni, hogy átíródott-e az email cím az újonnan beállítottra. Itt ugyanis (ha belekattintunk egy e-mail értesítésbe, láthatjuk), hogy ha üresen van hagyva az email cím, akkor az adminisztrációs emailt használja. De akár beállíthatunk helyette egy másik e-mail címet is.
Ugyanitt, ha kicsit lejjebb gördítünk, akkor a lista alatt találunk egy E-mail küldő lehetőségek részt. Itt mindenképpen be kell állítani az új email címet.
Tanfolyamokkal kapcsolatos email-ek
A tanfolyamokkal kapcsolatos e-mail értesítések (pl egy tanuló elkezdett egy tanfolyamot, vagy befejezett, üzenetet küldött, stb.) feladóját itt lehet beállítani: Sensei LMS » Beállítások » E-mail értesítések.