(Ez a leírás a bővítmény saját dokumentációja alapján jött létre. Az aktuális dokumentációt itt találod: https://visztpeter.me/gyik/beallitasok-attekintese/)

FONTOS: Legalul található egy GYORS BEÁLLÍTÁSOK rész, ha sietsz. 🙂

Jelentős terhet vehet le a válladról, ha automata számlázási megoldást választasz. Ilyenkor nem kell minden egyes rendeléshez kézzel számlát írni, kinyomtatni azokat és elküldeni a vásárlónak.

Mi szükséges hozzá?

számlázz.hu rendszerében rendelkezned kell előfizetéssel.

A WooCommerce bővítmény a Számla Agent nevű funkciót használja, ezen keresztül lehet automatikusan számlát kiállítani. Ennek a szolgáltatásnak sávos árazása van.

Hogyan működik?

Amikor a vevőd felad egy rendelést az áruházadban, akkor a rendelést a WooCommerce adminisztrációs felületén látod és automatikusan egy státuszt fog hozzátársítani. Például átutalásos fizetésnél a “Fizetésre vár” státuszt, bankkártyásnál (amikor azonnal levonja a pénzt) pedig a “Feldolgozás alatt” nevű állapotot társítja. Amikor a rendelést teljesítetted (például feladtad a csomagot a vásárlónak), a rendelést a “Teljesítve” állapotra kell állítani. Általában ilyenkor célszerű a számlát is elkészíteni a vásárlónak.

Ez a folyamat több ponton is változhat attól függően, milyen típusú terméket értékesítesz, milyen szállítási és fizetési módokat használsz. Szükséged lehet például díjbekérő vagy előlegszámlára átutalásos fizetés esetén, vagy sztornó számlára, ha a vásárlód nem fizette ki/vette át a rendelést.

Mindenesetben érdemes elektronikus számlát készítened. Ez nem csak neked, de a vásárlódnak is jó: az ilyen típusú számlát a vásárlód elektronikusan, emailben kapja meg, PDF formátumban. Neked pedig nem kell a számlát kinyomtatni, aláírni, pecsételni és a csomagba rakni. A számlát automatikusan archiválja a számlázz.hu rendszere, így bármikor visszakereshető. Minden elkészült számla a WooCommerce webáruházban is tárolásra kerül, így sosem vész el véglegesen. Az e-számla elektronikus aláírással és időbélyeggel van ellátva, ez garantálja a hitelességét és eredetiségét. Ebből adódik az, hogy kinyomtatva nem lesz hiteles (így nem olvasható a digitális aláírás), tehát az e-számla nyomtatott verziója maximum egy nem hiteles másolatként használható csak fel.

Fiók beállítások

Agent kulcs
Ez az azonosító szükséges ahhoz, hogy a webáruház kommunikálni tudjon a Számlázz.hu fiókoddal. Agent kulcsot a számlázz.hu vezérlőpultján tudsz generálni.

Több fiókot használok
Kapcsold be ezt az opciót akkor, ha több számlázz.hu fiókod is van és fizetési, vagy szállítási mód szerint szeretnél másik fiókkal számlázni. A fiók neve bármi lehet, ez csak manuális számlakészítésnél fog megjelenni, így egyszerűbben beazonosíthatod, hogy éppen melyik fiókkal számlázol.

Számla beállítások

Számla típusa
Két lehetőség van, papír alapú és elektronikus számla. Fent már említettem, miért célszerű elektronikusra állítani, de konzultálj a könyvelőddel, hogy ő milyen megoldást ajánl.

Számla típusa céges rendelésnél
Sajnos nem minden cég van felkészülve arra, hogy elektronikus számlát fogadjon. Ha sok céges rendelésed van, érdemes ezt az opciót papíralapúra állítani. Ha a vásárlód kitöltötte a cégnév mezőt, akkor ilyen típusú számlát fog létrehozni.

Fizetési határidő (nap)
A számlán feltüntetett fizetési határidő. Ha csak bankkártyás fizetési módot használsz, akkor nem szükséges megadni, ilyenkor a számla kiállításának ideje lesz a fizetési határidő. Ha van átutalásos fizetési mód is, akkor érdemes 5 vagy 7 napot beállítani. Célszerű a könyvelőddel egyeztetni, mi a jó megoldás. Ha más és más határidőt szeretnél egyes fizetési módoknál, egyedi kóddal megoldható, erre mutatok példát később.

Megjegyzés
Az összes számla bal alsó sarkában jelenik meg ez a megjegyzés. Megköszönheted például a rendelést. Ha a {customer_email} helyettesítő kódot beleírod, akkor a bővítmény automatán lecseréli a vásárló email címére. Használhatod még a {customer_phone} és a {transaction_id} kódokat is. Előbbi a vásárló telefonszámát, utóbbi a fizetési mód által eltárolt tranzakciós azonosítót jeleníti meg.

Egyszerre több megjegyzést is létrehozhatsz és feltételhez kötheted azoknak a megjelenítését a számlán. Részletes leírást a megjegyzésekről itt találsz.

Áfakulcs
Ha az alapértelmezett beállítás opciót használod, akkor a bővítmény megpróbálja kitalálni az áfakulcsot a WooCommerce Adó menüben beállított adózási osztályoknál megadott “Adó Neve” érték alapján. Győződj meg róla, hogy az Adó neve mezőben az alábbi értékek szerepelnek e: TAM, AAM, EU, EUK, MAA, F.AFA, ÁKK

Ha normál, 27%-os adókulccsal árulsz, akkor az Adó Neve értéke “Áfa” lesz. Mivel ez az érték nem szerepel a fent említett értékek között, ezért a bővítmény kiszámolja a százalékos értéket a tétel nettó és bruttó árából és ezt a százalékos értéket fogja feltüntetni áfakulcsként a számlán.

Ha a termékeidnek több áfakulcsa is van, akkor használhatod a WooCommerce beállításaiban megadható adózási osztályokat arra, hogy megkülönböztesd őket. A fentiek miatt a bővítmény így automatikusan a megfelelő áfakulcsokat fogja a tételeknél feltüntetni. Ha nem az alapértelmezett módot használod, akkor fixen felülírhatod az áfakulcsot, az összes terméknél ezt fogja beállítani. Lehetőségek: TAM, AAM, EU, EUK, MAA, F.AFA, ÁKK

Számlaszám előtag
Ezt akkor érdemes megadni, ha több rendszeren keresztül is állítasz ki automatikusan számlát. Ilyenkor előfordulhat, hogy ugyanazzal a rendelés számmal próbálna számlát készíteni, amit nem fog engedni. Ha megadsz egy előtagot, amit a sorszám elé fog írni, már egyből más lesz a számla sorszáma. Akkor is hasznos, ha szeretnéd elkülöníteni a webáruházas számlákat a manuálisan elkészítettektől. Fontos, hogy az előtagot előbb a számlázz.hu > beállítások > előtagok menüben meg kell adni.

Számla nyelve
Itt beállíthatod, hogy milyen nyelven készüljön el a számla. Ezeket a nyelveket támogatja a számlázz.hu: magyar, német, angol, olasz, francia, horvát, szlovák, román, spanyol, lengyel, cseh

WPML és Polylang kompatibilitás
A számlázz.hu bővítmény kompatibilis a WPML-el és a Polylang-gal is. A rendelés nyelve szerint be tudja állítani automatán a számla nyelvét is.

Mennyiségi egység
Ha szeretnél mennyisége egységet is feltüntetni a számlán, akkor itt adhatod meg, hogy mi legyen az alapértelmezett érték. Utána minden egyes terméknél felülírhatod ezt.

Cégnév + név
Ha a pénztár oldalon nincs megoldva az, hogy cégnév mező opcionális (például egy jelölődoboz kijelölése után látszódik csak), sokszor megadják a vásárlók azt cégnévnek, hogy Nincs, N/A stb… Ilyenkor ez az érték kerül a számlára, a tényleges név pedig nem. Ezzel az opcióval mindkettőt ráírja a számlára.

Szállítási adatok elrejtése
Ha be van kapcsolva, akkor nem fogja ráírni a számlára a szállítási adatokat.

Bank neve és számlaszáma
Ezt jeleníti meg az eladó információjaként a számlán. Ha nincs kitöltve, akkor a Számlázz.hu-n megadott értéket fogja megjeleníteni a számlán.

Automatizálás

Értelemszerűen ezekkel a beállításokkal tudod elérni azt, hogy a számlákat, díjbekérőket automatikusan létrehozza a rendszer.

Automata számlakészítés
Válassz egy rendelési státuszt. Ha ebbe kerül a rendelés, akkor a számlát automatikusan létrehozza. Azok a státuszok is megjelennek itt, amit más bővítményekkel hoztál esetleg létre.

Automata sztornózás
Kiválaszthatod azt a rendelési státusz, amikor a sztornó számlát létre kell hozni automatikusan. Természetesen csak akkor készül sztornó számla, ha rendes számla készült a rendeléshez.

Fizetési módok
Ennél a táblázatos nézetnél láthatod az összes bekapcsolt fizetési módot. Mindegyikhez külön-külön beállíthatod, hogy hány nap legyen a fizetési határidő, hozzon-e létre díjbekérőt és hogy a számla elkészülte után megjelölje-e teljesítettnek a számlát.

  • Fizetési határidő: a határidő minden esetben megjelenik a számlán, akkor is, ha azonnali fizetés volt. Ha nem adsz meg értéket, akkor a számla beállításokban lévő értéket használja.
  • Fizetettnek jelölés: a számlázz.hu rendszerében a számlákat meg tudod jelölni, hogy ki lett fizetve. Bankkártyás fizetésnél ezt lehet automatizálni, hiszen a fizetés azonnal megtörténik.
  • Díjbekérő: célszerű akkor, ha átutalásos fizetési módot használsz
  • Előlegszámla: hasonló, mint a díjbekérős opció, csak ilyenkor a végszámla nullás számla lesz.
  • Elnevezés a számlán: itt felülírhatod a fizetési mód nevét, amit a számlára fog írni.
  • NE számlázzon automatán: ha a rendelés ezzel a fizetési móddal történt, akkor nem hoz létre automatikusan számlát.

Szállítólevél számla mellé
Lehetőség van arra, hogy a számlakészítés mellett szállítólevelet is készítsen a rendszer. Egyes cégek (főleg multik) olyan struktúrában dolgoznak, hogy akár minden számla mellé megkövetelhetik a szállítólevél kiállítását, melyet a megrendelés teljesítésének igazolására használnak.

Kuponok

Kupon külön tételként
Ha a vásárlásnál fel lett használva kupon, akkor a tételeket automatikusan a kedvezményes árral jelenítni meg a számlán. Ha ez az opció be an kapcsolva, akkor a tételek ára az eredeti marad és egy új tételként, negatív árral kerül levonásra a kupon által nyújtott kedvezmény.

Akciós termék megjegyzés
A számlázz.hu-n nincs lehetőség akciós árat megadni a terméknek, viszont ezzel az opcióval majdnem sikerülhet. A tétel megjegyzésénél feltüntetheted a termék eredeti és kedvezményes árát. Ezeket a helyettesítő kódokat használhatod:

  • {eredeti_ar}: a termék eredeti ára
  • {kedvezmeny_merteke}: a kedvezmény mértéke
  • {kedvezmenyes_ar}: a temrék kedvezményes ára

Például: “A termék eredeti ára {eredeti_ar} volt, a kedvezmény mértéke pedig {kedvezmeny_merteke}.

Ingyenes szállítás elrejtése
Ha a rendelésnél ingyenes volt a szállítás, nem tüntetni fel a számlán 0 Ft-os tételként.

Ingyenes rendelésnél ne készüljön számla
Ha a rendelés ingyenes volt, a számlakészítést automatikusan kikapcsolja, így se automatán, se manuálisan nem lehet számlát készíteni (de vissza lehet kapcsolni igény esetén).

Adószám

Bővebb információk az adószám funkcióról

Adószám mező vásárláskor
A WooCommerce-ben alapértelmezetten nincs adószám mező. Ezzel az opcióval bekapcsolható, hogy a számlázási adatok között megjelenjen. Az adószámot a rendszer eltárolja, a vásárlónak küldött emailben és a rendelés adatai között is megjelenik. Az adószám mező csak akkor látszódik, ha a vásárló megadott egy cégnevet. Ilyenkor kötelező adószámot is elkérni (2020. július 1-től).

Adószám ellenőrzése
Ha be van kapcsolva, akkor a vásárlás oldalon először az adószám formátumát ellenőrzi, ha az helyes, akkor pedig a Számlázz.hu API-n keresztül az adószámot a NAV adatbázisában is ellenőrzi. A lekért adatokat eltárolja és a rendelés adatai között egy új dobozban megtalálod (cég neve, cím, stb…).

Adószám mező pozíció
Alapértelmezetten a cégnév mező alatt jelenik meg az adószám mező. A prioritással beállíthatod, ha mondjuk az űrlap végén szeretnéd megjeleníteni. Az alapértelmezett WooCommerce mezők prioritása tízesével változik.

Számla megosztás

Számlaértesítő
A számlázz.hu emailben elküldi a vásárlónak a számlát. Lehetőség van arra, hogy a számlát a meglévő WooCommerce e-mailekhez csatolja, így célszerű ezt kikapcsolni, ne kapjon egyel több emailt a vásárló a kelleténél.

Számlák beillesztése a WooCommerce e-mailekbe
A számlák a WooCommerce által kiküldött e-mailekbe lesznek elhelyezve, letöltési link formájában. Érdemes ilyenkor a számlaértesítőt kikapcsolni. Kiválaszthatod, hogy melyik e-mailhez csatolja a számlát.

Számlák csatolása a WooCommerce e-mailekhez
A számlák a WooCommerce által kiküldött e-mailekhez lesznek csatolva PDF formátumban.

Számlák csatolása
Mindegyik dokumentumtípushoz kiválaszthatod, hogy melyik WooCommerce e-mailhez csatolja a PDF fájlt, vagy helyezze el a letöltési linket a tartalomban. Egyedi e-maileket is kiválaszthatsz itt, amit valamelyen bővítménnyel hoztál létre (és a WooCommerce / E-mailek menüben megjelenik).

E-mail link pozíció
A letöltési link az emailben a rendelést összefoglaló táblázat előtt, vagy után lehet beszúrni.

Számlák a profilban
Ha a vásárló belép az oldalra, akkor a rendelések között látni fogja a számlát is és le is töltheti azt.

Számlák továbbítása
Vesszővel elválasztva megadhatsz több e-mail címet, amire az elkészült számlákat továbbítani fogja. Ezt használhatod automatizálásra például a Zapieren vagy az emailitin.com-on keresztül.

Egyéb beállítások

Vezetéknév / keresztnév csere
Ha a számlán rossz sorrendben jelenik meg a keresztnév és a vezetéknév, akkor ezzel az opcióval megcserélhető. Téma, fordítás és WooCommerce verzió függő, hogy éppen hogyan jelenik meg a First name / Last name mező, ezért van rá egy külön opció, hogy cserélni lehessen.

Fejlesztői mód
számlázz.hu részére egy XML fájlt kell küldeni, ezt csinálja meg a bővítmény a háttérben. Ha be van kapcsolva, akkor az XML fájlt nem fogja letörölni a rendszer, hanem eltárolja a wp-content/uploads/wc_szamlazz mappában. Bár ezek a fájlok publikusan nem érhetők el, de mivel a fiók jelszavát is tartalmazza az XML fájl, érdemes őket a fejlesztés után kitörölni és ezt az opciót kikapcsolni.

E-mail cím hibajelzéshez
Az itt megadott e-mail címre küld egy üzenetet a rendszer, ha volt egy sikertelen automata számlakészítési kísérlet. Az Agent hibákról a számlázz.hu is szokott küldeni, de ezzel az opcióval lehet egy másik címre is kérni értesítést.

Késleltetett számlakészítés
Lehetőség van arra, hogy automatikus számlakészítés esetén a számlát ne a rendelés elkészítése közben, hanem utána hozza létre, így a vásárló gyorsabban jut el a Köszönöm oldalra. Fontos, hogy ilyenkor a Számlázz.hu féle számlaértesítőt használd, ne a “Számla és nyugta csatolása rendelés emailekhez” opciót, mert előbb fogja kiküldeni az e-maileket, minthogy a számlát elkészíteni a rendszer.

Sztornózás helyesbítő számlával
Ritkán, de előfordulhat, hogy már nem tudsz sztornózni egy számlát (például sok idő telt el a teljesítés óta), ezért helyesbítő számlát tudsz csak létrehozni. Ha ezt az opciót bekapcsolod, akkor a sztornózás gomb mellett egy sztornózás helyesbítő számlával gomb is megjelenik, ami egy negatív tételes számlát készít.

Számla gombok a műveletek oszlopban
Ha nem tetszik, hogy a rendelések oldalon külön oszlopban mutatja a számlákat, pipáld be ezt az opciót és az utolsó Műveletek oszlopban fognak megjelenni a letöltéshez az ikonok.

Beállítások törlése
Ha be van pipálva, akkor a bővítmény letörlésekor a wp_options táblából letörli a számlázz.hu-val kapcsolatos adatokat.

Gyűjtőszámlához kapcsolódó rendelések státusza
Egy gyűjtőszámla létrehozása után a hozzá kapcsolódó rendelések státuszát megváltoztatja az itt beállított értékre.

Könyvelési adatok

Ha ezt a funkciót bekapcsolod, akkor termékkategóriánként beállathatod magyar és külföldi rendeléseknél a termékek könyvelési adatait:

  • Főkönyvi szám
  • Árbevételi főkönyvi szám
  • Gazdasági esemény
  • Áfa gazdasági esemény

A vevő főkönyvi azonosító opcióval a WordPress által tárolt felhasználói azonosítót küldi át a számlázz.hu-nak, ha a vásárlód regisztrált és belépett a vásárlás előtt.

Hibaelhárítás és gyakran előforduló hibák

Webhely egészség

A bővítmény integrálva van a WordPress webhely egészség menüben. Itt leellenőrzi, hogy sikerült e kapcsolatot létesíteni a számlázz.hu-val és azt is, hogy minden rendszerkövetelmény megfelel e egy sikeres számlakészítéshez. Ahhoz, hogy ellenőrizd ezeket az adatokat, menj az Eszközök / Webhely egészség menüpontba és keresd a számlázz.hu-val kapcsolatos üzeneteket:

Ugyanitt az információ fülön van egy Számlázz.hu szekció, ami kilistázza azokat a beállításokat, amik hasznosak lehetnek akkor, ha support kérdésed van:

Hasonló információk a WooCommerce / Állapot / Rendszerállapot menüben is megtalálhatók a számlázz.hu dobozban.

Naplózás

A bővítmény minden hibát naplóz a WooCommerce naplófájlokban. Ha volt egy sikertelen számlakészítés, bővebb információt találsz ezekben a fájlokban. A naplókat a WooCommerce / Állapot / Naplók menüben találod, itt keresd meg az aktuális számlázz.hu naplót.

Ha a fejlesztői mód be van kapcsolva, akkor minden, a számlázz.hu felé küldött adatot (XML fájlt) naplózni fog.

Kerekítési problémák

Javasolt, hogy a WooCommerce rendszerében a bruttó, kerek árakat add meg, mert a Számlázz.hu és a WooCommerce nem egyformán kerekíti az árakat. Előbbi a rendelés végösszegét kerekíti egész számra, utóbbi pedig a tételeket egyesével, így előfordulhat a számla és a rendelés végösszege között 1-2 forintos eltérés. Például ha van két tétel a rendelésben, amelyeknek a bruttó ára 100,25 Ft, akkor:

  • A WooCommerce így kerekít: 100,25 + 100,25 = 200,5 -> 201 Ft
  • A Számlázz.hu pedig így: 100,25 + 100,25 = 200 Ft

Ha a bruttó kerek értéket adod meg, akkor azt soha nem kell kerekíteni, így mindig egyforma lesz a rendelés és a számla végösszege. A nettó ár megadása is működhet, ha az mindig pontos, kerek bruttó végösszeget fog eredményezni(vedd figyelembe, hogy több terméket is vehet egyszerre a vásárló).

Valamiért nem készül el a számla

Ha látsz egy olyan üzenetet, hogy az automata számlakészítés sikertelen volt, próbáld meg manuálisan létrehozni a számlát, ilyenkor pontosan látni fogod a hiba okát. Több minden előfordulhat, ha így sem tiszta, nyugodtan írj egy emailt.

Agent hibakód: 164

A számlázz.hu dokumentációjából idézve:

A Számla Agent csak olyan felhasználói azonosítóval hívható, aki csak egyetlen számlakibocsátó fiókhoz fér hozzá. Ha az xml-ben megadott bejelentkezési névnek több számlakibocsátó fiókhoz is hozzáférése van, a művelet nem végezhető el, mert a cél-számlakibocsátó fiók nem beazonosítható. Javaslat: a Számla Agent használathoz létre kell hozni egy Számlázó jogosultságú hozzáférést (bejelentkezési nevet).

Agent válasz: [ERR] E-számla készítés nem megengedett

Valószínű, hogy a fiókod nem támogatja az elektronikus számlakészítést: ha a #free csomagot használod, akkor csak papír alapú számlát tudsz készíteni, ez az Agent-en keresztüli számlakészítésre is vonatkozik. Ha nem a #free csomagban vagy, de így sem működik, akkor javaslom, hogy a számlázz.hu supportnál kérdezz rá a hibára.

Agent hibakód: A számla kelte nem lehet korábbi, mint az utoljára elkészített számláé

Ellenőrizd, hogy a weboldaladon pontos-e az idő. és megfelelő időzóna van e kiválasztva. Menj a Beállítások / Általános menübe és nézd meg, hogy az időzóna választónál a helyi idő pontos e. Az időzóna opció értelem szerűen Budapest legyen:

GYORS BEÁLLÍTÁSOK

Igazából az alapbeállítások általában megfelelőek. Az alábbiakat kell csak beállítani a WooCommerce » Beállítások » Integráció » Számlázz.hu linken:

  1. Számla Agent kulcs: ezzel kapcsolható össze a Számlázz.hu fiókod és a Sensei rendszer. A Számlázz.hu fiókodba bejelentkezve, a kezdőoldal alján találod az Agent kulcsot vagy ott kérhetsz egyet. Ezt kell ide bemásolnod.
  2. Számla beállítások: az alapértelmezett beállítások általában megfelelőek. (Fizetési határidőt nem kell kitölteni feltétlenül. Bank neve és számlaszáma nem kell, mert tudja a Számlázz.hu, onnan behúzza.)
  3. Automatizálás: NA EZT FONTOS BEÁLLÍTANI.
    Automata számlakészítés: Ezt érdemes „Teljesítve” státuszra állítani. Az online bankkártyás fizetések automatikusan Teljesítve státuszt állítanak be a sikeres fizetés után. Manuális fizetés (banki átutalás) esetén pedig Te állítsd Teljesítve státuszra az adott rendelést. Ezután készül is a számla automatikusan.
    Automata sztornózás: azt szoktuk javasolni, hogy itt ne legyen beállítva semmi. Inkább ne automatizáljuk a sztornózást, hanem tudjunk az eseményekről és mi sztornózzunk manuálisan. Úgysem lesz sok, valószínűleg.
    Fizetési módok táblázat: itt sorolódik fel az összes bekapcsolt fizetési mód (új bekapcsolása esetén érdemes ide visszanézni). Itt például azt lehet beállítani, hogy a számla elkészülte után a számlát a Számlázz.hu rendszerében fizetettnek jelölje-e. Az online bankkártyás fizetések esetében mindenképpen érdemes ezt bepipálni. A Közvetlen banki átutalásnál csak akkor érdemes bepipálni a „Fizetettnek jelölés”-t, ha a Teljesítve státusz után (tehát elvileg az átutalás beérkezte után) történik a számlázás. Mert ha például egyből a rendelés leadása után van számlázás, akkor még nem érkezett meg az átutalás.
    Szamlazz.hu IPN Url: ez arra való, hogy ha a Számlázz.hu fiókban állítunk egy számlát „Fizetettnek jelölt”-re (vagyis kifizette a vevő), akkor módosítsa-e a Sensei rendszerünkben az azonos rendelés státuszát. A megadott linket azonban a Számlázz.hu fiókban is be kell állítanunk itt: https://www.szamlazz.hu/szamla/?action=directlogin&targetpage=beallitasokstep4
  4. Kuponok: maradhatnak az alapbeállítások.
  5. Adószám: Be kell pipálni az „Adószám mező vásárláskor” négyzetet. Majd a megjelenő opciók közül akár be lehet pipálni az „Adószám mező mindig látszódjon” és „Adatok kitöltése adószám alapján” négyzetet is.
  6. Számla megosztás: maradhatnak az alapbeállítások.
  7. E-Nyugta: nem kell.
  8. Egyéb beállítások: maradhatnak az alapbeállítások. Esetleg a Késleltetett számlakészítés-t érdemes bekapcsolni.
  9. Könyvelési adatok: nem kell.

NE FELEJTSD LEMENTENI A VÁLTOZTATÁSOKAT A MÓDOSÍTÁSOK MENTÉSE GOMBRA KATTINTVA.