Jelentős terhet vehet le a válladról, ha automata számlázási megoldást választasz. Ilyenkor nem kell minden egyes rendeléshez kézzel számlát írni, kinyomtatni azokat és elküldeni a vásárlónak.

Mi szükséges hozzá?

számlázz.hu rendszerében rendelkezned kell előfizetéssel.

A WooCommerce bővítmény a Számla Agent nevű funkciót használja, ezen keresztül lehet automatikusan számlát kiállítani. Ennek a szolgáltatásnak sávos árazása van.

WooCommerce

Hogyan működik?

Amikor a vevőd felad egy rendelést az áruházadban, akkor a rendelést a WooCommerce adminisztrációs felületén látod és automatikusan egy státuszt fog hozzátársítani. Például átutalásos fizetésnél a “Fizetésre vár” státuszt, bankkártyásnál (amikor azonnal levonja a pénzt) pedig a “Feldolgozás alatt” nevű állapotot társítja. Amikor a rendelést teljesítetted (például feladtad a csomagot a vásárlónak), a rendelést a “Teljesítve” állapotra kell állítani. Általában ilyenkor célszerű a számlát is elkészíteni a vásárlónak.

Ez a folyamat több ponton is változhat attól függően, milyen típusú terméket értékesítesz, milyen szállítási és fizetési módokat használsz. Szükséged lehet például díjbekérő vagy előlegszámlára átutalásos fizetés esetén, vagy sztornó számlára, ha a vásárlód nem fizette ki/vette át a rendelést.

Minden esetben érdemes elektronikus számlát készítened. Ez nem csak neked, de a vásárlódnak is jó: az ilyen típusú számlát a vásárlód elektronikusan, emailben kapja meg, PDF formátumban. Neked pedig nem kell a számlát kinyomtatni, aláírni, pecsételni és a csomagba rakni. A számlát automatikusan archiválja a számlázz.hu rendszere, így bármikor visszakereshető. Minden elkészült számla a WooCommerce webáruházban is tárolásra kerül, így sosem vész el véglegesen. Az e-számla elektronikus aláírással és időbélyeggel van ellátva, ez garantálja a hitelességét és eredetiségét. Ebből adódik az, hogy kinyomtatva nem lesz hiteles (így nem olvasható a digitális aláírás), tehát az e-számla nyomtatott verziója maximum egy nem hiteles másolatként használható csak fel.

Beállítások

A bővítmény rengeteg konfigurációs lehetőséget nyújt. A beállításokat 8 szekcióra bontva találod meg. Szinte minden opciónál találhatsz plusz leírást a kis kérdőjelre mutatva.

Szamlazz.hu beállítások - Sensei

Authentikáció

Az első lépés az legyen, hogy megadod a Számla Agent kulcsot.

A kulcs létrehozásához lépj be a Számlázz.hu vezérlőpultra és az oldal alján kattints a kulcs gombra:

Áfakulcsok

Alapértelmezetten a számlára a nettó és bruttó értékekből számolt %-os érték kerül áfakulcsként (általában ez 27% lesz). Hogy külön számolja a nettó és bruttó árakat a rendszer, győződj meg róla, hogy megfelelően állítottad-e be az adózás menüpont alatt a WooCommerce-et:

  • WooCommerce /  Beállítások / Általános / Adókulcsok és kalkulációk engedélyezése opció legyen bepipálva
  • WooCommerce / Beállítások / Adó oldalon nézd át a beállításokat, válaszd ki, hogy nettó vagy bruttó árakat adsz meg a termékeknek (bruttó javasolt, az okot lásd lejjebb)
  • WooCommerce / Beállítások / Adó / Normál árak oldalon hozz létre egy új adókulcsot, ahol az ország kódja lehet * (egy csillag, így minden országra érvényes), az adókulcs 27%, az adó neve pedig ÁFA.

A fenti példa természetesen a magyar áfakulcs beállítására szolgál. Ha áfakörön kívüli vagy, vagy külföldre is értékesítesz, akkor kicsit bonyolultabb a beállítás és egyeztetned is kell a könyvelőddel.

Számla beállítások

Számla típusa
Két lehetőség van, papír alapú és elektronikus számla. Fent már említettük, miért célszerű elektronikusra állítani, de konzultálj a könyvelőddel, hogy ő milyen megoldást ajánl.

Számla típusa céges rendelésnél
Sajnos, nem minden cég van felkészülve arra, hogy elektronikus számlát fogadjon. Ha a vásárlód kitöltötte a cégnév mezőt, akkor ilyen típusú számlát fog létrehozni.

Fizetési határidő (nap)
A számlán feltüntetett fizetési határidő. Ha csak bankkártyás fizetési módot használsz, akkor nem szükséges megadni, ilyenkor a számla kiállításának ideje lesz a fizetési határidő. Ha van átutalásos fizetési mód is, akkor érdemes 5 vagy 7 napot beállítani. Célszerű a könyvelőddel egyeztetni, mi a jó megoldás. Ha más és más határidőt szeretnél egyes fizetési módoknál, egyedi kóddal megoldható, erre mutatok példát később.

Megjegyzés
Az összes számla bal alsó sarkában jelenik meg ez a megjegyzés. Megköszönheted például a rendelést. Ha a {customer_email} helyettesítő kódot beleírod, akkor a bővítmény automatán lecseréli a vásárló email címére. Ha a megjegyzés tartalmát feltételekhez szeretnéd kötni, akkor filterrel módosítanod kell a számlaadatokat. Erre később mutatok példát.

Áfakulcs
Ha az alapértelmezett beállítás opciót használod, akkor a bővítmény megpróbálja kitalálni az áfakulcsot a WooCommerce Adó menüben beállított adózási osztályoknál megadott “Adó Neve” érték alapján. Győződj meg róla, hogy az Adó neve mezőben az alábbi értékek szerepelnek-e: TAM, AAM, EU, EUK, MAA, F.AFA, ÁKK

Ha normál, 27%-os adókulcssal árulsz, akkor az Adó Neve értéke “Áfa” lesz. Mivel ez az érték nem szerepel a fent említett értékek között, ezért a bővítmény kiszámolja a százalékos értéket a tétel nettó és bruttó árából és ezt a százalékos értéket fogja feltüntetni áfakulcsként a számlán.

Ha a termékeidnek több áfakulcsa is van, akkor használhatod a WooCommerce beállításaiban megadható adózási osztályokat arra, hogy megkülönböztesd őket. A fentiek miatt a bővítmény így automatikusan a megfelelő áfakulcsokat fogja a tételeknél feltüntetni. Ha nem az alapértelmezett módot használod, akkor fixen felülírhatod az áfakulcsot, az összes terméknél ezt fogja beállítani. Lehetőségek: TAM, AAM, EU, EUK, MAA, F.AFA, ÁKK

Számlaszám előtag
Ezt akkor érdemes megadni, ha több rendszeren keresztül is állítasz ki automatikusan számlát. Ilyenkor előfordulhat, hogy ugyanazzal a rendelés számmal próbálna számlát készíteni a rendszer, amit a számlázz.hu nem fog engedni. Ha megadsz egy előtagot, amit a sorszám elé fog írni, már egyből más lesz a számla sorszáma. Akkor is hasznos, ha szeretnéd elkülöníteni a webáruházas számlákat a manuálisan elkészítettektől. Fontos, hogy az előtagot előbb a számlázz.hu > beállítások > előtagok menüben meg kell adni.

Számla nyelve
Itt beállíthatod, hogy milyen nyelven készüljön el a számla. Ezeket a nyelveket támogatja a számlázz.hu: magyar, német, angol, olasz, francia, horvát, szlovák, román, spanyol, lengyel, cseh

WPML és Polylang kompatibilitás
A számlázz.hu bővítmény kompatibilis a WPML-lel és a Polylang-gal is. A rendelés nyelve szerint be tudja állítani automatán a számla nyelvét is.

Díjbekérő helyett előlegszámla
Lehetőség van arra, hogy bizonyos fizetési módoknál (például átutalásos) díjbekérőt hozzon létre rögtön a rendelés feladásakor a bővítmény. Ezzel az opcióval ez lecserélhető előlegszámlára. Ilyenkor a végszámlán a tételek kétszer szerepelnek, egy rendes áron és egy negatív árral, így a végösszeg 0 Ft lesz.

Mennyiségi egység
Ha szeretnél mennyiségi egységet is feltüntetni a számlán, akkor itt adhatod meg, hogy mi legyen az alapértelmezett érték. Utána minden egyes terméknél felülírhatod ezt.

Két új mezőt fogsz találni a termék szerkesztésekor a Haladó fülön: Mennyiségi egység és tétel megjegyzés. Ha nincs megadva, akkor az alapértelmezett értéket fogja használni. A megjegyzést a tétel alá írja a számlázz.hu a számlán. Az extra mezők az egyes variációknál is megjelennek külön-külön, nem csak az egyszerű terméktípusnál.

Cégnév + név
Ha a pénztár oldalon nincs megoldva az, hogy cégnév mező opcionális (például egy jelölődoboz kijelölése után látszódik csak), sokszor megadják a vásárlók azt cégnévnek, hogy Nincs, N/A stb… Ilyenkor ez az érték kerül a számlára, a tényleges név pedig nem. Ezzel az opcióval mindkettőt ráírja a számlára.

Kupon külön tételként
Ha a vásárlásnál fel lett használva kupon, akkor a tételeket automatikusan a kedvezményes árral jeleníti meg a számlán. Ha ez az opció be van kapcsolva, akkor a tételek ára az eredeti marad és egy új tételként, negatív árral kerül levonásra a kupon által nyújtott kedvezmény.

Akciós termék megjegyzés
A számlázz.hu-n nincs lehetőség akciós árat megadni a terméknek, viszont ezzel az opcióval majdnem sikerülhet. A tétel megjegyzésénél feltüntetheted a termék eredeti és kedvezményes árát. Ezeket a helyettesítő kódokat használhatod:

  • {eredeti_ar}: a termék eredeti ára
  • {kedvezmeny_merteke}: a kedvezmény mértéke
  • {kedvezmenyes_ar}: a termék kedvezményes ára

Például: “A termék eredeti ára {eredeti_ar} volt, a kedvezmény mértéke pedig {kedvezmeny_merteke}.

Szállítási adatok elrejtése
Ha be van kapcsolva, akkor nem fogja ráírni a számlára a szállítási adatokat.

Automatizálás

Értelemszerűen ezekkel a beállításokkal tudod elérni azt, hogy a számlákat, díjbekérőket automatikusan létrehozza a rendszer.

Automata számlakészítés (PRO)
Ha ez az opció be van kapcsolva, akkor a rendelés lezárásakor (teljesített státuszba kerüléskor) automatikusan létrejön a számla.

Számlakészítés státusznál
Ha nem a teljesített státusznál szeretnéd automatán létrehozni a számlát, akkor itt beállíthatsz egy másikat. Azok a státuszok is megjelennek itt, amit más bővítményekkel hoztál esetleg létre.

Számlaértesítő
A számlázz.hu emailben elküldi a vásárlónak a számlát. A PRO verzióban lehetőség van arra, hogy a számlát a meglévő WooCommerce e-mail-ekhez csatolja, így célszerű ezt kikapcsolni, hogy ne kapjon eggyel több email-t a vásárló a kelleténél.

Fizetési módok
Ennél a táblázatos nézetnél láthatod az összes bekapcsolt fizetési módot. Mindegyikhez külön-külön beállíthatod, hogy hány nap legyen a fizetési határidő, hozzon-e létre díjbekérőt és hogy a számla elkészülte után teljesítettnek (=fizetettnek) legyen-e jelölve a számla a Számlázz.hu rendszerében.

  • Fizetési határidő: hány nap jelenjen meg fizetési határidőként a számlán/díjbekérőn/előlegszámlán.
  • Teljesítettnek jelölés: a Számlázz.hu rendszerében a számla meg legyen-e jelölve fizetett-nek. Banki átutalásnál NE kapcsold be, hiszen számlakészítésnél még nem történik meg a fizetés. Online fizetési módok esetén érdemes bekapcsolni, mert a sikeres fizetés után így a számla a Számlázz.hu rendszerében is fizetett-re állítódik.
  • Díjbekérő: ha be van állítva, akkor előbb díjbekérőt küld a Számlázz.hu.
  • Előlegszámla: ha be van állítva, akkor előbb előlegszámlát küld a Számlázz.hu.

Szállítólevél számla mellé
Lehetőség van arra, hogy a számlakészítés mellett szállítólevelet is készítsen a rendszer. Egyes cégek (főleg multik) olyan struktúrában dolgoznak, hogy akár minden számla mellé megkövetelhetik a szállítólevél kiállítását, melyet a megrendelés teljesítésének igazolására használnak.

Adószám

Adószám mező vásárláskor
A WooCommerce-ben alapértelmezetten nincs adószám mező. Ezzel az opcióval bekapcsolható, hogy a számlázási adatok között megjelenjen. Az adószámot a rendszer eltárolja, a vásárlónak küldött emailben és a rendelés adatai között is megjelenik.

Csak 100.000 Ft áfa felett
Ezzel az opcióval csak akkor fog megjelenni az adószám mező, ha a rendelés áfatartalma több, mint 100.000 Ft: 2017. január 1-jétől hatályba lépett az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény (Áfa tv.) 169. § d) pont dc) alpontja, amely értelmében a számlán kötelezően fel kell tüntetni a vevő adószámát vagy csoportos adóalanyiság esetén a csoportos adószámot, ha a számla áfa értéke meghaladja a 100.000 forintot.

Adószám figyelmeztetés
Itt megadható az az üzenet, amit a vásárló lát a pénztár oldalon a 100.000 Ft feletti áfatartalom miatt. Az alapértelmezett érték: “A vásárlás áfatartalma több, mint 100.000 Ft, ezért amennyiben rendelkezik adószámmal, azt kötelező megadni a számlázási adatoknál.”

Egyéb beállítások

Számlák a profilban
Ha a vásárló belép az oldalra, akkor a rendelések között látni fogja a számlát is és le is töltheti azt.

Számla és nyugta csatolása rendelés emailekhez (PRO)
Ha be van pipálva, akkor a számlát csatolja a WooCommerce emailekhez. Érdemes ilyenkor a számlaértesítőt kikapcsolni. A Rendelés feldolgozása/Megrendelés fizetésre vár emailhez csatolja a díjbekérőt (ha van), a Teljesített rendelés/Vásárlói számla/Rendelési adatok emailhez az elkészült számlát, a Visszamondott/Visszatérített emailekhez pedig a sztornó számlát.

Vezetéknév / keresztnév csere
Ha a számlán rossz sorrendben jelenik meg a keresztnév és a vezetéknév, akkor ezzel az opcióval megcserélhető. Téma, fordítás és WooCommerce verzió függő, hogy éppen hogyan jelenik meg a First name / Last name mező, ezért van rá egy külön opció, hogy cseréni lehessen.

Fejlesztői mód
számlázz.hu részére egy XML fájlt kell küldeni, ezt csinálja meg a bővítmény a háttérben. Ha be van kapcsolva ez az opció, akkor az XML fájlt nem fogja letörölni a rendszer, hanem eltárolja a wp-content/uploads/wc_szamlazz mappában. Bár ezek a fájlok publikusan nem érhetők el, de mivel a fiók jelszavát is tartalmazza az XML fájl, érdemes őket a fejlesztés után kitörölni és ezt az opciót kikapcsolni.

E-mail cím hibajelzéshez
Az itt megadott e-mail címre küld egy üzenetet a rendszer, ha volt egy sikertelen automata számlakészítési kísérlet. Az Agent hibákról a számlázz.hu is szokott küldeni, de ezzel az opcióval lehet egy másik címre is kérni értesítést.

Késleltetett számlakészítés
Lehetőség van arra, hogy automatikus számlakészítés esetén a számlát ne a rendelés elkészítése közben, hanem utána hozza létre, így a vásárló gyorsabban jut el a Köszönöm oldalra. Fontos, hogy ilyenkor a Számlázz.hu féle számlaértesítőt használd, ne a “Számla és nyugta csatolása rendelés emailekhez” opciót, mert előbb fogja kiküldeni az e-maileket, minthogy a számlát elkészíteni a rendszer.

Könyvelési adatok

Ha ezt a funkciót bekapcsolod, akkor termékkategóriánként beállathatod magyar és külföldi rendeléseknél a termékek könyvelési adatait:

  • Főkönyvi szám
  • Árbevételi főkönyvi szám
  • Gazdasági esemény
  • Áfa gazdasági esemény

A vevő főkönyvi azonosító opcióval a WordPress által tárolt felhasználói azonosítót küldi át a számlázz.hu-nak, ha a vásárlód regisztrál és belépett a vásárlás előtt.

Számlák kezelése a rendeléseknél

Lehetőség van arra is, hogy számlákat manuálisan ugyan, de egy kattintással lehessen létrehozni. A rendelés részletei oldalon lévő számlázz.hu számla nevű dobozban található ez a megoldás. Az opciók gombra kattintva lehetőség nyílik arra, hogy díjbekérőt vagy szállítólevelet készítsen számla helyett a rendszer, illetve megadható a teljesítés dátuma, a fizetési határidő és a megjegyzés (ebben a mezőben a beállításoknál megadott megjegyzés az alapértelmezett érték). A számlakészítés kikapcsolása gombbal kikapcsolható a rendelésnél az automata számlakészítés, így a rendelés teljesítésekor sem készül számla hozzá.

Ebben a dobozban találhatók a létrejött számlák, illetve a sztornózás opció is. Ha esetleg a vásárló visszamondta a rendelést, vagy visszaküldte a terméket, akkor létrehozható a sztornó számla. A teljesítettnek jelölés opcióval pedig manuálisan megjelölhető a számlázz.hu rendszerében a teljesítés.

Ha a rendeléshez nem készül számla, csak nyugta, akkor az alábbi formátumot fogod látni:

A számlákat a rendelések táblázatos nézetében az utolsó oszlopban lévő gombok segítségével is le lehet tölteni:

Ha a WooCommerce a műveletek oszlopot nem mutatja alapból, akkor ezt egyszerűen be lehet kapcsolni a jobb felső Mit lássunk? gombra kattinva:

IPN és Autokassza

Lehetőség van arra, hogy a webáruház értesüljön egy számla kifizetettségi állapotának változásáról a számlázz.hu felől. Tehát ha a számlázz.hu-nál a számla teljesítettnek van jelölve, akkor a WooCommerce rendelésnél is ki fogja írni, hogy teljesítve lett. Ez különösen hasznos az Autokassza funkcióval egybekötve és akkor, ha átutalásos fizetést használsz. Erről itt olvashatsz többet: https://www.szamlazz.hu/egyedi-megoldasok/autokassza/

Autokasszával a folyamat úgy néz ki, hogy díjbekérőt állítasz ki átutalásos fizetés esetén. A számlázz.hu érzékeli a MagnetBank-os összekötésnek köszönhetően, hogy beérkezett-e az utalás és elkészíti a számlát automatikusan. Ezután pedig szólni fog az IPN-en keresztül a webáruházadnak, hogy kész a számla. A generált számlát a WooCommerce-ben is eltárolja és opcionálisan automatikusan le is zárja a rendelést.

Konfigurálás

A beállítása egyszerű, csak keresd meg az IPN linket, amit a bővítmény generál. Ezt a bővítmény beállítások képernyőn az IPN URL mezőben találod:

A linket pedig a számlázz.hu fiókbeállításaiban tudod megadni, ezen az oldalon:

Ha a Rendelés lezárása IPN alapján opciót kipipálod, akkor pedig egy IPN hívás után lezárja a rendelést és elkészíti a számlát (csak akkor, ha már nem készítette el a számlázz.hu).

E-Nyugta

A PRO verzióban elérhető az e-nyugta készítés is. Ha digitális terméket, tanfolyamot, belépőjegyet árulsz (bármit, amihez nem szükséges postai szállítás) és a vásárló készpénzt helyettesítő fizetési móddal fizetett (pl. Paypal, bankkártya), akkor számla helyett kiállíthatsz elektronikus nyugtát is. Ez abban különbözik a számlától, hogy elég a vásárló email címét feltüntetni rajta, semmilyen más adatra nincs szükség. Ez gyorsítja a vásárlás folyamatát, konverzió növelő eszköz lehet. Az elkészült nyugta formátuma nagyban hasonlít a rendes számlához, csak kevesebb adatot tartalmaz. Egy minta nyugta:

A nyugtát a vásárló emailben kapja meg, és nagy valószínűséggel (csakúgy mint magánszemély a számlával), semmit nem fog vele csinálni. Érdemes azért a könyvelőddel egyeztetni, hogy Ő ismeri-e ezt a formátumot és a Te esetedben megfelel-e a használata.

WooCommerce esetében
Ha ezt a funkciót bekapcsolod, akkor alapértelmezetten e-nyugtát fog csinálni a rendszer, és a pénztár oldalon csak a név + email cím mező látszanak. Egy jelölődobozt tud a vásárló bekapcsolni, ha nyugta helyett számlát szeretne kérni, ilyenkor ismét látszik az összes számlázási mező, a rendszer pedig nyugta helyett számlát fog készíteni. Ez az alapértelmezett WooCommerce űrlappal működik így, de egyes témáknál elétrések is kompatibilitási problémák előjöhetnek. Ha ilyet tapasztalsz, jelezd elérhetőségeink egyikén.

Nyugta beállítások

Az E-Nyugta opciónak van néhány beállítási lehetősége:

Nyugtaszám előtag
A nyugtaszám előtagját lehet megadni, kötelező kitölteni, ha használni szeretnéd. A számlaszám előtaggal ellentétben itt nem kell a számlázz.hu rendszerében előre megadni az előtagot, bármit beállíthasz.

Nyugta megjegyzés
A nyugta alján megjelenő extra szöveg

Nyugta kiküldése
A számlázz.hu e-mailben küldi el a vásárlónak a nyugtát. Fontos megjegyezni, hogy nem csatolmányként, hanem a levéltörzsben fogja beágyazni azt.

Nyugta email tárgy
A nyugtaértesítő email tárgya

Nyugta email szöveg
Extra szöveg, amit a nyugta mellé lehet írni az emailben

Nyugta email cím
Ha valaki válaszol a nyugtaértesítő levélre, akkor erre a címre fog megérkezni a válasz (reply-to érték)

Egyéb fontos dolgok

  • Van lehetőség a nyugta sztornózására, viszont ugyanahhoz a rendeléshez új nyugtát már nem tudsz kiállítani, mert a nyugta sorszáma egyezni fog a rendelés számával. Tehát ilyen esetben egy új rendelést kell létrehozni.
  • Ha a vásárló a vásárlás után mégis számlát szeretne kérni, akkor a számlakészítés dobozban nyomd meg a “Nyugta helyett számla” opciót, ilyenkor a rendeléshez számla fog készülni. Ne felejtsd el ilyenkor elkérni a vásárlótól a számlázási adatokat és azokkal egészítsd ki a rendelés adatait.

Számlakészítés tesztelése

Ha szeretnéd tesztelni a számlakészítést, írj egy emailt a számlázz.hu-nak és átállítják neked a fiókot teszt üzemmódra. Az így készült számlákra egy MINTA felirat kerül, de minden úgy működik, mintha hivatalos számlát állítanál ki. A fiókod neve előtt egy TESZT felirat jelenik meg a vezérlőpulton:

Hibaelhárítás

Kerekítési problémák

Javasolt, hogy a WooCommerce rendszerében a bruttó, kerek árakat add meg, mert a Számlázz.hu és a WooCommerce nem egyformán kerekíti az árakat. Előbbi a rendelés végösszegét kerekíti egész számra, utóbbi pedig a tételeket egyesével, így előfordulhat a számla és a rendelés végösszege között 1-2 forintos eltérés. Például, ha van két tétel a rendelésben, amelyeknek a bruttó ára 100,25 Ft, akkor:

  • A WooCommerce így kerekít: 100,25 + 100,25 = 200,5 -> 201 Ft
  • A Számlázz.hu pedig így: 100,25 + 100,25 = 200 Ft

Ha a bruttó kerek értéket adod meg, akkor azt soha nem kell kerekíteni, így mindig egyforma lesz a rendelés és a számla végösszege. A nettó ár megadása is működhet, ha az mindig pontos, kerek bruttó végösszeget fog eredményezni (vedd figyelembe, hogy több terméket is vehet egyszerre a vásárló)

Valamiért nem készül el a számla

Ha látsz egy olyan üzenetet, hogy az automata számlakészítés sikertelen volt, próbáld meg manuálisan létrehozni a számlát, ilyenkor pontosan látni fogod a hiba okát.

Agent hibakód: 164

A számlázz.hu dokumentációjából idézve:

A Számla Agent csak olyan felhasználói azonosítóval hívható, aki csak egyetlen számlakibocsátó fiókhoz fér hozzá. Ha az xml-ben megadott bejelentkezési névnek több számlakibocsátó fiókhoz is hozzáférése van, a művelet nem végezhető el, mert a cél-számlakibocsátó fiók nem beazonosítható. Javaslat: a Számla Agent használathoz létre kell hozni egy Számlázó jogosultságú hozzáférést (bejelentkezési nevet).