A megosztott MEGA fiók első használatakor gyakran jön ki az a probléma, hogy az ügyfél feltölti a megosztott mappába a videókat, de az ügyfélszolgálat csak titkosított fájlokat, mappákat lát. Ez ismert MEGA fiók hiba, egyelőre nem javították a MEGA fejlesztők. Azonban egyszerűen megoldható ez a probléma, csak át kell helyezni a videókat egy pillanatra egy új mappába, majd visszatölteni őket a megosztott mappába. Ennek lépései:

  1. Lépj a MEGA főmappádba. Ezt a baloldali menüsor kis fehér felhő ikonjára (Cloud Drive-ra) kattintva tudod megtenni.
  2. Hozz létre egy teljesen új mappát. Ezt akár jobboldalt felül a New folder ikonra kattintva, vagy egyszerűen jobbgombozva a felugró menüből (+ New folder) tudod megtenni.

  3. Ezután lépj vissza az ügyfélszolgálat által veled megosztott MEGA mappába és jelöld ki ott az összes videót. Ezt akár megteheted egyesével is a CTRL gombot folyamatosan nyomva tartva, míg az egér bal gombjával végigkattintod az összes videót. Vagy akár úgy is, hogy megnyomod egyszerre a CTRL + A billentyűkombinációt, mely kijelöli a mappában lévő összes videót egyszerre. (Apple gépeken a CTRL gomb helyett a Command gombot kell használni.)
  4. Húzd át onnan az összes videót az új mappába. Ezt úgy teheted meg, hogy a kijelölt videófájlok fölé viszed az egeret és az egér bal gombját folyamatosan nyomva tartva ráhúzod az egérmutatót a bal oldali mappaoszlopban az újonnan létrehozott mappára, majd elereszted az egér bal gombját.
  5. Ezután lépj bele az új mappába, jelöld ki újra az összes videófájlt (a 3. pont alapján) és húzd vissza a megosztott mappába (a 4. pont alapján).

Elvileg ezután az ügyfélszolgálat már látni fogja a videófájlokat titkosítatlanul.